Alla inlägg den 15 mars 2011

Något gott på kvällen eller varför inte som dessert efter middagen. Enkelt, snabbt och gott. Dessutom är den fullspäckad med vitaminer och mineraler men innehåller få kcal.


Ananas, päron och krossade choklad/havrekakor.

  

1portion=130kcal

70 g ananas

60g päron

15g krossade choklad/havrekakor


Gör så här: Mixa ananasen för att få olika konsistenser på frukterna, skär päronet i bitar och toppa med krossade choklad/havrekakor.

Av Margareta Martimo Johansson - 15 mars 2011 19:47

Självklart pratar jag om Andromeda. Jag är så otroligt glad att jag bestämde mig för att köpa henne trots att hon var som hon var när jag gjorde det. Hon har skänkt mig mer glädje, lugn, spänning, harmoni mm än någon annan gjort. Även fler gråa hår än jag annars skulle ha men de är det värt.

Sedan jag blev gravid så har Andy intresserat sig väldigt mycket för magen, hon luktar på den och är försiktig runt mig. När jag packar hö ute i hagen så vaktar hon mig och låter inte hagkompisarna komma för nära, då åker öronen bak och tänderna fram, är de inte snabba iväg så får de sig ett bett eller två. Det är så fantastiskt att se ett djur bete sig så.


Älskade Andy

    

Ovido - Quiz & Flashcards