Alla inlägg den 13 september 2010

Av Margareta Martimo Johansson - 13 september 2010 20:46

Ibland måste man ta tag i det som skrämmer livet ur en, stirra skräcken i vitögat. En sådan sak tog jag tag i idag. Det var jobbigt och helst hade jag velat slippa men om jag inte hade ställt min skräck mot väggen och tagit tag i det så hade jag fortfarande haft den där obehagliga känslan i mig. Den är inte helt borta men jag känner mig starkare och stolt över vad jag gjort och vad detta kommer att leda till (förhoppningsvis).

Samla mod till er och ställ eran skräck mot väggen, ta tag i det som tynger dig och du kommer att gå därifrån starkare. Ingen är ensam, alla måste vi då och då ta i tur med dessa saker, låt det inte gå för långt bara. Man lever bara en gång så se till att du har det så bra du kan på den resan.

Ovido - Quiz & Flashcards