Alla inlägg den 3 september 2010

Av Margareta Martimo Johansson - 3 september 2010 15:08

Första skolveckan är avklarad. Kroppen är trött och huvudet är segt men fullproppat med massa ny info. Det är så fantastiskt roligt att äntligen vara tillbaka i skolan, få träffa alla klasskompisar igen och få en ny utmaning. Sommarlov och lediga dagar får flera tummar upp av mig men efter ett tag så måste man få hugga tänderna i något och få utvecklas som människa.

Nu läser vi Immunologi, 3hp så nästa fredag skriver vi våran första tenta så här gäller det att inte ligga på latsidan. Annica och jag har kört stenhårt denna vecka men idag är det trots allt fredag så då gav vi oss tidigare.

Immunologi är läran om immunförsvaret. Man blir ganska imponerad över hur smart kroppen egentligen är. Så var snäll mot kroppen din utan den har man inget att hänga i julgranen.


Ja det här är vad jag pysslar med på dagarna/kvällarna men ikväll så byter jag ut allt det här till.....


..det här :)

   

Först ska jag bara dra på mig löparskorna och springa en runda för att sedan byta om och låta Andy springa en runda SEN ska jag ha en mysig spakväll med ansiktsmask, ångbastu och en go öl.


Ha en underbar fredagskväll, det ska jag ha.  

Ovido - Quiz & Flashcards