Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

mama-bloggare

Av Margareta Martimo Johansson - 26 februari 2011 10:11

När jag fick veta att jag blivit gravid skapade jag en mama-blogg. Har inte skrivit så många inlägg där ännu men tänkte försöka styra upp det nu. Ska försöka göra de flesta av mina "gravid-knutte-mat-träning-mm" inlägg där, men självklart kommer det att dyka upp lite sånt där också. Nu har ni alltså en till blogg att följa :)


MATMAMMANs blogg hittar du på:    http://blogg.mama.nu/masi/


 
 
Andrea

Andrea

1 mars 2011 22:19

Vad roligt med en mamablogg också! Det ska bli spännande att läsa. Jag började också blogga när vi startade vår bebisverkstad och fortsatte under graviditeten och nu blir det ju om vardagen med Matheo. Skriver bloggen till Matheo, tanken är att skriva ut den och binda in den sedan. Och för att motivera mig att skriva ner allt som jag vill minnas. Sist men inte minns blir det ett sätt för våra nära och kära långt bort att kunna ta del av Matheos dagar. Nu ska jag läsa din mamablogg!

http://ettandetagbort.blogspot.com

Margareta Martimo Johansson

2 mars 2011 18:56

Jag måste fixa ett googel-konto så jag kan läsa din blogg :) Vilken jätte bra ide att binda in den. Sånt gillar vi :)

 
Andrea

Andrea

2 mars 2011 20:56

Du får skicka din mailadress när du har gjort det så kan jag maila en inbjudan. Då jag lägger upp foton och filmsnuttar har jag valt endast de som vi känner ska kunna läsa bloggen :)

http://ettandetagbort.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Martimo Johansson - 7 december 2011 21:11

Ja livet rullar på här ute hos oss. Praktiken börjar lita mot sitt slut, bara denna och nästa vecka kvar. Efter det väntar två dagar i skolan, redovisningar av uppgif, surr med klasskompisar och en examensmiddag. Sedan är det klart!! Fasiken vad spän...

Av Margareta Martimo Johansson - 6 november 2011 14:01


Mysan älskar att läsa sin Lilla My-bok. Rätt eller fel väg, det är mindre noga.   ...

Av Margareta Martimo Johansson - 28 oktober 2011 22:34

Ja fy skäms på mig, har varit väldigt dålig på att uppdatera er om vad som händer här hos oss. För enkelhetens skull gör jag en lista. 1. Uppsaten är färdig. 2. Praktiken har startat och jag stormtrivs. 3. Mysan har hunnit bli 5 månader. 4. H...

Av Margareta Martimo Johansson - 5 oktober 2011 12:21


Hösten med dess färger och former är jätte intressant tycker My.   ...

Av Margareta Martimo Johansson - 27 september 2011 21:09

Nu är Mysan verkligen en stor tjej, första rikitga maten är testad. Potatis är toppen, eller mamma och pappa tolkade alla skratt och leenden som det i allafall.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards