Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Margareta Martimo Johansson - 22 februari 2011 15:42

Så här såg v.7 ut för mig:

Måndag- Vila

Tisdag- Vila

Onsdag- T-bäcksgympa

Torsdag- Vila

Fredag- Vila

Lördag- Promenad 3km

Söndag- Vila


Dåligt med aktivitet denna vecka pga kyla och tentaplugg

Av Margareta Martimo Johansson - 22 februari 2011 15:30

Idag var det tentadax, gu så jag har läst de senaste dagarna. Nu är man så otroligt less på att se böckerna, åhörarkopiorna och anteckningarna så man kräks nästan bara av tanken på dem. När jag kom hem så var det så otroligt fint väder (är det fortfarande) så jag var bara tvungen att dra på mig löparkläderna och skorna för att ge mig ut på en solig men lagom kylig runda. Blev en sväng på ca 5km som jag i vanligt fall inte springer så det kändes i benen. Nu ska jag gotta mig med en apelsin eller två innan det är dax att byta kläder igen och bege mig till Andy, damen ska få fötterna fixade idag. Sedan är det bara att ladda om och sätta sig och förbereda morgondagen som består av seminarium och opponering. Det bästa dagen brukar vara tentadagskvällen, då behöver man inget göra eller läsa men inte denna gång. Veckans hårda slit är inte slut efter det, på fredag ska vi lämna in ett patientfall som vi ska knåpa ihop två och två, sedan blir det mer läsning. Det är en monstervecka utan tvekan.


  

Ovido - Quiz & Flashcards