Alla inlägg den 8 juli 2010

Enligt mig så är frukosten dagens bästa mål. Jag älskar frukosten!! Slarvar jag och äter dåligt eller inte äter alls så vet jag att dagen bara kommer att gå nedför. Så alla där ute som har svårt att äta frukost, tycker det är onödigt eller något annat, testa er fram jag tror att ni kan hitta erat recept på en "bra" frukost. Ett äpple, en smörgår, en smoothie, ja något som tankar upp eran kropp med energi efter en natts sömn. Man kan alltid ta något liten som första frukost för att sedan äta en andra riktig frukost när man vaknat till. Ställ klockan 5 min tidigare än man vanligen brukar göra eller gör färdigt frukosten kvällen innan så behöver det inte bli ett stressmoment.


Detta var min underbara frukost imorse: smoothie med mango, hembakat b, jordgubbar och körsbär. Vanligt vis är jag en grötmänniska men idag var det så varmt så jag behövde en kallfrukost.


 

Ovido - Quiz & Flashcards