Alla inlägg den 8 november 2010

Av Margareta Martimo Johansson - 8 november 2010 17:35

Så här såg v.44 ut för mig. För mycket plugg, förskylning och trötthet resulterar i för mycket vila. Nya tag v.45

Måndag- Vila

Tisdag-Promenad 3km + styrka ala Maggan style

Onsdag-Vila

Torsdag- Vila

Fredag-Vila

Lördag- Träning ala Maggan style

Söndag- Vila

Av Margareta Martimo Johansson - 8 november 2010 17:25

Ja man kan ju tro att det är så illa när man ser folk köra bil. Vad är det med bilister och fartkameror??? Så fort en kamera dyker upp så lättar man på gasen och puttrar förbi i 80 (i bästa fall) trots att det är 90väg. Ahhhhhhh...... Har du tur att hitta av en låda med kamera i så fotar den först dig när du kör för snabbt, INTE om du håller hastigheten. Jag önskar att det bara vore ibland man hamnar efter en sådan här nöt men nej det är i princip dagligen. Kör jag efter samma bil varje dag eller finns det fler nötter?? Nästa gång kommer jag att slå på helljusen, tuta och visa finger. Om någon galning hamnar baki er och beter sig så, så är det JAG!!! Gör då mig en tjänst, tyck ner höger pedalen, visa finger tillbaka om du vill men för guds skull GASA!!!!!

                                    

Ovido - Quiz & Flashcards