Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Tiden går fort

Ja det kan man verkligen säga. Idag så blir My 3 veckor, otroligt!! Det där med tid är så konstigt. Känns som att hon alltid har varit här och att jag alltid har varit mamma. Kan inte riktigt komma ihåg hur det var innan fast det bara har gått tre veckor. Jätte konstigt. Men när man är så liten, söt och charmig så är det väl självklart att man glömmer tid och rum. <3

 

 
 
Ingen bild

iaaaaaaaaa

13 juni 2011 15:19

<3<3<3<3<3<3

 
Anna

Anna

13 juni 2011 15:21

Men vilka gullskor! My är förresten ett jättefint namn :) Hoppas allt är bra! Stora kramar!

http://blogg.vk.se/matglad

 
Andrea

Andrea

14 juni 2011 09:22

Visst är det märkligt det där med tid? Jag minns att jag upplevde (och upplever fortfarande) samma sak. När M låg och sov på min arm sin första natt kunde jag inte komma ihåg hur det var innan han föddes. Tänk att det fortfarande känns som att det var alldeles nyss och som att en underbar evighet sedan M föddes. Hur känns det annars att vara mamma? Får ni sova något?

http://ettandetagbort.blogspot.com

Margareta Martimo Johansson

19 juni 2011 11:55

Det är helt underbart att vara mamma, jag älskar varje sekund. Hon är så snäll med oss så vi får sova 3-4tim i stöten, sen vill hon ha mat och somnar vid bröstet. En riktigt snäll gullunge :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Martimo Johansson - 7 december 2011 21:11

Ja livet rullar på här ute hos oss. Praktiken börjar lita mot sitt slut, bara denna och nästa vecka kvar. Efter det väntar två dagar i skolan, redovisningar av uppgif, surr med klasskompisar och en examensmiddag. Sedan är det klart!! Fasiken vad spän...

Av Margareta Martimo Johansson - 6 november 2011 14:01


Mysan älskar att läsa sin Lilla My-bok. Rätt eller fel väg, det är mindre noga.   ...

Av Margareta Martimo Johansson - 28 oktober 2011 22:34

Ja fy skäms på mig, har varit väldigt dålig på att uppdatera er om vad som händer här hos oss. För enkelhetens skull gör jag en lista. 1. Uppsaten är färdig. 2. Praktiken har startat och jag stormtrivs. 3. Mysan har hunnit bli 5 månader. 4. H...

Av Margareta Martimo Johansson - 5 oktober 2011 12:21


Hösten med dess färger och former är jätte intressant tycker My.   ...

Av Margareta Martimo Johansson - 27 september 2011 21:09

Nu är Mysan verkligen en stor tjej, första rikitga maten är testad. Potatis är toppen, eller mamma och pappa tolkade alla skratt och leenden som det i allafall.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards