Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Margareta Martimo Johansson - 26 augusti 2010 21:38

Idag blev det en vända till stan för att inhandla kakel och annat smått och gott. Kaklet får ni vänta med och se tills det är uppe men det är rikitgt riktigt snyggt kan jag lova. Men jag har lite andra bilder på små grejer jag köpte så håll till godo.

Roliga skärbrädor, nu kan inte ens Simon ta fel.


Nu är jag redo för att skolan ska börja. Ny mugg, block, mapp och pennfodral. På måndag kör vi.

     

Av Margareta Martimo Johansson - 26 augusti 2010 21:34

I min finns... SKRÄP!!! Det är bara sånt som vi städat upp efter de som bodde i huset före oss och mer finns det. Suck och stön.  

Av Margareta Martimo Johansson - 26 augusti 2010 10:20

Nu har jag äntligen hittat en yoghurt som är så himmelskt god så nu finns det inga ursäkter att inte äta frukost. Den är krämig, len och smakar som en bit himmel. Testa den!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards