Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Margareta Martimo Johansson - 18 augusti 2010 21:17

  

Det här ser jag efter att jag dragit på mig löparskorna eller haffat blåbärshinken för att ge mig ut från gården och in i skogen. Det finns genvägar att ta i livet, träningen, i förhållanden, på arbetet eller i skolan mm men som det gamla ordspråket säger "Genvägar är senvägar". Varför ska alla göra det så svårt för sig, sluta med det och lev ditt liv lyckligare och mer harmoniskt.

Av Margareta Martimo Johansson - 18 augusti 2010 13:54

I lördags var vi på 30 års fest ute i Stärkesmark. Dag och Charlotta bjöd på en spännande dag med massa roliga aktiviteter. Kosrt så kan man beskriva det som ett stort lekland för vuxna. Här kommer ett smakprov utav aktiviteterna.


Det fanns ett jätte högt torn som man kunde åka linbana ner från.


Vuxen gungan.

     


Min käre make tyckte den var skoj.


Jag nöjde mig med snigelfart   

    


Grabbarna gör sig redo för att klättra.


Simon klara sig hela vägen upp.

  


Urban med.


Så här blir du i slängs i vattnet i Stärkesmark om du inte vill doppa dig själv.


Eldslungan.

         


Eldslungan in action.


Fru Johansson aka the pickup driver chaffis för the evening.


Minsta deltagaren Matheo, 8 veckor, liten men naggande god med mamma Karin



               

Ovido - Quiz & Flashcards