Alla inlägg den 1 juli 2011

...jag går och går men kommer ingenstans. Ja så känns nu när jag inte får träna, eller jag får ju promenera. Promenader för mig är som gudstraff till mänskligheten. Nä tacka vet jag den dagen jag får börja springa igen, det är nästan så jag har börjat räkna ner tills dess. Det gör ju inte livet lättare att man bor i en by där alla är ute och springer, suget ökar ju bara. Man kan nog säga att löpning är min drog och jag börjar ha ganska stort sug efter den.


Har investerat i ett par nya skor så jag får väl se det posiviva att jag hinner gå in dem tills det är dax att börja springa i dem.

    

Presentation


Att må bra vill vi alla, min blogg handlar om hur man kan göra detta genom bra mat, träning och de där andra små gulkornen som gör livet värt att leva för.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards