Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Kvällsträning på I20

Ikväll blev det en tur till I20 med Anco, lite bilder på hur duktiga vi var kommer här.


 


Jag imponerade på mig själv, högt upp trots att jag är så otroligt höjdrädd

 

Då var det där med höjden igen.....

 


Som bambi på hal is men innan sommaren är slut ska jag våga mig upp på den högsta delen

 


 


 


 


 

Gör det inte ont så tar man inte i nog

 

Efteråt så bar inte benen, då vet man att man jobbat

 


Lite roligt hann vi också ha


 

Så här roligt har vi, haka på nästa gång om ni vill ha lika skoj


 



 

 
 
Annica

Annica

30 juni 2010 09:56

haha Magzie du är ju världens charmigaste när du är på buståg! Ni båda två förresten! Ser ut som riktigt somrig träning! kraaaam

http://langvalls.blogg.se

 
Ingen bild

Maggan

30 juni 2010 11:56

Tack söta fluff ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Martimo Johansson - 7 december 2011 21:11

Ja livet rullar på här ute hos oss. Praktiken börjar lita mot sitt slut, bara denna och nästa vecka kvar. Efter det väntar två dagar i skolan, redovisningar av uppgif, surr med klasskompisar och en examensmiddag. Sedan är det klart!! Fasiken vad spän...

Av Margareta Martimo Johansson - 6 november 2011 14:01


Mysan älskar att läsa sin Lilla My-bok. Rätt eller fel väg, det är mindre noga.   ...

Av Margareta Martimo Johansson - 28 oktober 2011 22:34

Ja fy skäms på mig, har varit väldigt dålig på att uppdatera er om vad som händer här hos oss. För enkelhetens skull gör jag en lista. 1. Uppsaten är färdig. 2. Praktiken har startat och jag stormtrivs. 3. Mysan har hunnit bli 5 månader. 4. H...

Av Margareta Martimo Johansson - 5 oktober 2011 12:21


Hösten med dess färger och former är jätte intressant tycker My.   ...

Av Margareta Martimo Johansson - 27 september 2011 21:09

Nu är Mysan verkligen en stor tjej, första rikitga maten är testad. Potatis är toppen, eller mamma och pappa tolkade alla skratt och leenden som det i allafall.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards